Skip to main content

Άμεση αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι προειδοποιήσεις και οι επισημάνσεις του επιφανέστερου λιμπεραλιστή της ευρωπαϊκής ηπείρου (δείτε μεταξύ άλλων εδώ , εδώ και εδώ) Václav Klaus για το ευρωπαϊκό τερατούργημα που ονομάζεται Ευρωπαική Ένωση κάθε μέρα επαληθεύονται. Αποτελεί πλέον η ύπαρξη του ανεπαίσθητο αλλά θανάσιμο κίνδυνο για το φιλελεύθερο πολίτευμα και τα ατομικά δικαιώματα.
Η «συνταγματική εκτροπή», που καταγγέλλει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών δεν είναι τίποτε άλλο παρά το αποτέλεσμα της υπέρτερης ισχύος των ευρωπαικών συνθηκών έναντι του ελληνικού Συντάγματος. Και να σκεφτεί κανένας ότι μολονότι το ελληνικό Σύνταγμα είναι από τα πλέον ανελεύθερα και κρατικοπαρεμβατικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ευρωπαϊκή νομοθεσία τείνει και σε ένα μεγάλο βαθμό το έχει ήδη υπερκεράσει σε βαθμό ανελευθερίας.
Στο βαθμό δε που η παραμονή της Ελλάδας πλέον στην Ευρωπαική Ένωση αποτελεί απλώς και μόνο χρηματοδοτικό μηχανισμό για την συντήρηση και διαιώνιση του ανάδελφου ορθόδοξου ελληνικού παρεοκρατικού καπιταλισμού, και ως εκ τούτου καίριο ανασταλτικό παράγοντα του φιλελεύθερου εκσυγχρονισμού της, η άμεση αποχώρηση της από την Ευρωπαική Ένωση και η διάλυση της τελευταίας θα πρέπει πλέον να αποτελεί διακηρυγμένο πολιτικό στόχο για κάθε λιμπεραλιστή.

Comments

Anonymous said…
Sarkozi kai pashs elladas ksudaki agaphte
Anonymous said…
"Η «συνταγματική εκτροπή», που καταγγέλλει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών δεν είναι τίποτε άλλο παρά το αποτέλεσμα της υπέρτερης ισχύος των ευρωπαικών συνθηκών έναντι του ελληνικού Συντάγματος."

ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ΤΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ ΠΕΤΑΞΕΣ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΚΑΛΑ, ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΕΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠΕΡΤΕΡΗ ΙΣΧΥ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ
ΕΛΛΑΝΤΑ, ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΣΔΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Bourchas said…
Πράγματι εδώ "στο Ελλάντα" είμασταν λιγάκι καθυστερημένοι πριν την ένταξη και δεν υπολογίζαμε για παράδειγμα τι μέγεθος πρέπει να έχουν τα αγγουράκια παραγωγής μας!
Ο δε Κεδίκογλου, πολύ σωστά νομικά επικαλέστηκε για την απαγόρευση πρόσβασης στις δικαστικές αποφάσεις τα προσωπικά δεδομένα. Σε λίγο δε θα απαγορεύσουν και την δημοσιότητα των συνεδριάσεων των δικαστηρίων. Ακόμα όποιος αρνείται το Ολοκαύτωμα ή την "γενοκτονία των Αρμενίων" κλπ πιθανόν να τρώει και ισόβια στο μέλλον.
Εδώ μάλιστα "στο Ελλάντα" ενώ κοντεύουμε να σκάσουμε από το φαγοπότι, καταφέραμε να πείσουμε τους "προηγμένους" κουτόφραγκους, παραπονούμενοι συνεχώς σαν τον κατά φαντασία ασθενή του Άντισον, ότι πεθαίνουμε από φθίση. Τι θα κάναμε χωρίς τα "φώτα" τους τελικά!

Popular posts from this blog

Μανιφέστο «Λιμπεραλιστικής Τάσης του DiEM25» (Ενάντια στον Νεοφασιστικό Υπαρκτό Καπιταλισμό)

1. Το μόνο «φάντασμα» που πλανιόταν και πλανιέται κάθε φορά πάνω από τις εκάστοτε κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις της ανθρωπότητας είναι το «φάντασμα» του Λιμπεραλισμού. 
Κάθε φορά δε, στο ιστορικό διάβα, ο Λιμπεραλισμός, άλλοτε εξεγερμένος κι άλλοτε αμυνόμενος, κατατρόπωνε αυτές τις κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις. Τέτοια, μάλιστα, διεφάνη η επικυριαρχία του το σύντομο χρονικό διάστημα πριν το 2008, ώστε να γίνει λόγος, ακόμα και, για το «Τέλος της Ιστορίας»!

Φευ! Επρόκειτο, απλά και μόνο, για το τέλος του διαστροφικού «υπαρκτού σοσιαλισμού». Αμέσως μετά κορυφώθηκε η πρωτοφανής ανάδυση, αφενός μεν του (επίσης) διαστροφικού «υπαρκτού καπιταλισμού», που αποκαλείται διεθνώς “crony capitalism” («παρεοκρατικός καπιταλισμός»), με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν διεθνοποιημένο χρηματοπιστωτικό παρασιτισμό, αφετέρου δε του νεοφασισμού, με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν (επίσης) διεθνοποιημένο πολιτισμικό εθνικισμό.
2. α) «Η υπέρβαση των δικαίων ορίων της ιδιοκτησίας δεν συνίσταται στο μέγεθο…

«Είναι το ευρώ ηλίθιε!»

Δικαιοσύνη και Πλάτων

«Άνευ μεν γαρ του καθόλου ουκ εστίν επιστήμην λαβείν» (Αριστοτέλης, Μεταφ. 1086 b 5)
1. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Αριστοτέλης, ένας ηθικολόγος, ένας ηθικός αναμορφωτής, ο Σωκράτης, ήταν εκείνος, που ενοχλούσε τους ανθρώπους εξαναγκάζοντάς τους, να σκεφτούν, να εξηγήσουν και να δώσουν λόγο για τις αρχές των πράξεών τους˙ συνήθιζε να τους υποβάλει ερωτήματα και οι απαντήσεις τους δεν τον ικανοποιούσαν εύκολα˙ ξεκινούσε κι ο Σωκράτης, όπως οι σοφιστές, από το υποκείμενο της γνώσης και έπειτα μόνο προχωρούσε προς το αντικείμενό της˙ το υποκείμενο ωστόσο της γνώσης συγκροτείται απ’ αυτόν και ως νους, δηλαδή όχι ως κάτι σχετικό, όχι ατομικά περιορισμένο, αλλά ως υποκείμενο που νοεί, ως λογικό υποκείμενο˙ «η γνώση προς την οποία κατευθύνεται το λογικό υποκείμενο δεν έγκειται στην αντίληψη που γεννούν οι αισθήσεις, αλλά στην έννοια, που τη γεννάει η λογική λειτουργία της συνείδησης» [1]. Ενώ, όμως, έτσι πραγματοποιήθηκε η διάκριση αισθητού και λογικού υποκειμένου, δεν πραγματοποιήθηκε και η δι…