Skip to main content

Με την πίστη πάντα ξεκινάς...!!

Μεταξύ άλλων γράφει ο Τάκης Μίχας σε παρέμβασή του στο e-rooster: [ορισμενα μελη της διοικουσας μας προετρεψαν να υπογραψουμε ακομα κι αν διαφωνουμε, με το επιχειρημα οτι η προκυρηξη μπορει να αλλαξει αργοτερα.Δεν πιστευουμε οτι προκεται για ενα επιχειρημα το οποιο ειναι λογικο η σε τελικη αναλυση φιλελευθερο.Δεν μπορεις να υπογραφεις μια αποψη που σε εκθετει στην ευρυτερη κοινωνια και αυριο ,οταν σε ρωτησουν για την υπογραφη σου να πεις οτι υπεγραψα το κειμενο επειδη ..ηξερα οτι θα αλλαξει !] Επειδή το ανωτέρω απόσπασμα με αφορά άμεσα θέλω να διευκρινίσω τα παρακάτω: Η παραπάνω προτροπή μου εμφορούνταν απλά μόνο από την πίστη μου στην ανάγκη πολικής εκπροσώπησης των φιλελεύθερων ιδεών στην Ελλάδα άμεσα. «Εδώ και τώρα»! Εκκρεμείς στην εφαρμογή πολιτικές ιδέες αποτελούν πολιτικό αμάρτημα! Η λογική επιχειρηματολογία για το ξεκίνημα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απολύτως περιττή καθώς καταλήγει σε τραγέλαφο! Ερωτώ παραδείγματος χάριν, ο Τάκης Μίχας (ή οποιοσδήποτε άλλος) θα υπέγραφε την διακήρυξη αν μετά την προτεινόμενη από τον ίδιο μεθοδολογία λαμβάνονταν η απόφαση να διατηρηθούν τα επίμαχα γι’ αυτόν σημεία; Αγαπητοί μου φίλοι με την πίστη πάντα ξεκινάς και στην πορεία ανταμώνεσαι με την λογική! Ως προς την προτεινόμενη μεθοδολογία από τον Τάκη Μίχα έχω να πω ότι, εμπεριέχει ένα μεγάλο κακό και ένα μεγάλο καλό. Το μεγάλο καλό είναι ότι συμμετέχουν στο ξεκίνημα αμέσως 200-300 περίπου άνθρωποι. Το μεγάλο κακό είναι ότι ξεκινούν….χωρίς να πιστεύουν! Θα συμφωνούσα πλέον μαζί του, μόνο άν οι 200-300 ήταν αποφασισμένοι να κάνουν κόμμα, που θα λάβει μέρος στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση των εθνικών εκλογών. Αλλιώς το μόνο που απομένει για μένα και προτιμώ, είναι να συνεχιστεί η υφιστάμενη προσπάθεια, όπως ξεκίνησε. Τουλάχιστον όσοι συμμετέχουν μέχρι τώρα σ’ αυτή πιστεύουν και δεν διαπράττουν κανένα …πολιτικό αμάρτημα! Υ. Γ. Όπως πολλοί φίλοι ήδη θα γνωρίζουν, προχθές δήλωσα ότι παραιτούμαι από την ιδιότητα του μέλους της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ».

Comments

Popular posts from this blog

Άμεση ρήξη με τον αντιλιμπεραλιστικό μνημονιακό παρεοκρατικό καπιταλισμό και με τον διακομματικό εθνοεθνικισμό

Τα θρασύδειλα αντι-λιμπεραλιστικά μνημονιακά εθνοεθνίκια, πρώτα έφεραν την οικονομική καταστροφή της χώρας και τώρα την οδηγούν και σε νέα, εθνική αυτή τη φορά καταστροφή, οδηγώντας την χρεωκοπημένη και αποδυναμωμένη σε ένοπλη σύρραξη με την Τουρκία, αφού προηγουμένως την έχουν εξευτελίσει διεθνώς, θεωρώντας ανυπεράσπιστους και κατατρεγμένους ανθρώπους ως "ενεργή, σοβαρή, εξαιρετική και ασύμμετρη απειλή" κατά της χώρας, αναστέλλοντας και καταπατώντας βάναυσα την συνθήκη της Γενεύης για τους πρόσφυγες, διώκοντας τους, καταδικάζοντάς τους, φυλακίζοντάς τους και εξαπολύοντας ακόμα και δολοφονική βία εναντίον τους για την απώθησή τους, εν τέλει δε κατακρεουργώντας, έτσι, κάθε έννοια κράτους δικαίου στη χώρα. Κι αυτό, καθώς  ο διακομματικός εθνοεθνικισμός όλων υπόλοιπων κομμάτων της Βουλής, εκτός του ΜέΡΑ25 που διακηρύσσει ότι " το εθνικό δικαίωμα διαχείρισης των συνόρων μας θα το χρησιμοποιήσουμε για να δίνουμε καταφύγιο στους κατατρεγμένους", δεν βλέπει απέναντί

Αντιπρόσωποι και εκπρόσωποι

Το ελληνικό Σύνταγμα ανήκει στην κατηγορία των συνταγμάτων εκείνων, που αναγνώρισαν μεν τα πολιτικά κόμματα (κομματική δημοκρατία), πλην όμως διατήρησαν τις αρχές της κλασσικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, με συνέπεια τη δημιουργία πολλών προβλημάτων, που αναφέρονται στις σχέσεις διατάξεων των δύο κατηγοριών. Η ευρύτατη σε έκταση και περιεχόμενο «συνταγματοποίηση» των πολιτικών κομμάτων στο ελληνικό σύνταγμα (όπως, άλλωστε, απαιτούσε η νέα συνταγματικοπολιτική πραγματικότητα) και η εκ παραλλήλου διατήρηση των διατάξεων των άρθρων 51§2 και 60§1, που συνταγματοποιούν το αντιπροσωπευτικό σύστημα και την ελεύθερη εντολή, τείνουν να προσλαμβάνουν έντονο συγκρουσιακό χαρακτήρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ το 1974 υπήρξε έντονη συζήτηση για το άρθρο 60§1 κατά τη διαδικασία ψηφίσεως του νέου Συντάγματος (υπήρξαν προτάσεις και από την τότε συμπολίτευση υπέρ της απαγόρευσης της δυνατότητας ανεξαρτητοποιήσεως και μεταστάσεως των βουλευτών με την προσθήκη τρίτης παραγράφου στο άρθρο 60), έκ

«Πώς θα μεταφράζατε τον libertarian στα Ελληνικά»;

Αναρωτήθηκε ο συγγραφέας Νίκος Δήμου σ’ ένα σχόλιο του στο προσωπικό του ημερολόγιο στο διαδίκτυο: [Nikos Dimou said... «Πανάσχημη πως θα μεταφράζατε τον libertarian στα Ελληνικά;»] Του απέστειλα το παρακάτω σχόλιο: [Ο πιο μαχητικός εκφραστής της θεωρίας του Αντιδιαφωτισμού ήταν ο ιερομόναχος Αθανάσιος Πάριος. Μιλούσε στα έργα του για «λιμπερτίνους», «αθεωτάτους κριτικούς» και «ιλλουμινάτα». Εξέφραζε την λύπη του επειδή ο «νόμος της χάριτος δεν συγχωρεί θάνατον την σήμερον» σε όσους κήρυτταν την «πολυθρύλητον και πολυτάραχον ελευθερίαν των δημοκρατικών».΄ Νομίζω ότι, αν ζούσε σήμερα αυτός ο ιδεολογικός πρόγονος του σημερινού αρχιεπισκόπου της ελλαδικής ορθόδοξης εκκλησίας θα απέδιδε κατ’ αναλογία και πολύ εύστοχα τη λέξη libertarian ως «Λιμπερταριανός». Πάντως ο τίτλος «Libertinos» του προσωπικού μου blog οφείλεται σ’ αυτόν. Ελπίζω να με συγχωρέσει!!]