Tuesday, July 10, 2007

Λιμπερτίνος εναντίον Doncat και Ε.Π.Σ.Ε.

















Ο Γιώργος Μαργαρίτης στο εξαιρετικό βιβλίο του «Ανεπιθύμητοι συμπατριώτες» εκδ «Βιβλιόραμα» 2005, σελ.44, σημ. 17 γράφει: 

[Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών είναι προϊόν του 1897-1898, εκπορευόμενο από τις μυστικές υπηρεσίες του Τσάρου, διάσημες τον καιρό εκείνο για τη δεξιοτεχνία τους στη δημιουργία «αποκρυφιστικών» κειμένων για πολιτικούς λόγους. Το κείμενο πρωτοκυκλοφόρησε στο Παρίσι, η δομή όμως και μέρος του περιεχομένου του στηρίζονται σε παράφραση ενός φυλλαδίου που κυκλοφόρησε το 1864 στις Βρυξέλλες (Joli Maurice, Dialogue aux Enfers entre Machiavel et Montesquieu) και καταφερόταν ενάντια στα σχέδια του Ναπολέοντα του Γ΄. Πβ Pierre-Andre Taguieff, Les Protocoles de Sages de Sion. Introduction a l’ etude de Protocoles…, Berg, Παρίσι 1992. Την ίδια εποχή, πλήθος θεωριών σχετικά με μυστικά σχέδια και διεθνείς καταχθόνιες συνωμοσίες κυκλοφορούσαν σ’ ολόκληρη την Ευρώπη, έχοντας ως κοινό παρονομαστή τη δράση των Εβραίων.]




















Με αφορμή «Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» ακολούθησε «πολεμική σύρραξη» της αφεντιάς μου εναντίον του Ε.Π.Σ.Ε. και του συγγραφέα Νίκου Δήμου στο προσωπικό του ιστολόγιο.

----- Nikos Dimou said... 
@ takis vasilopoulos είμαστε από τις λίγες χώρες (μαζί με τις Μουσουλμανικές) όπου κυκλοφορούν και ανατυπώνονται τα "Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών".
Σε άλλες είναι απαγορευμένα ως αντισημητική συκοφαντία, σε άλλες δεν υπάρχει ενδιαφέρον.
Πρέπει να επισημάνω το εξής: Τα Πρωτόκολλα εμφανίζονται σαν αυθεντικό ντοκουμέντο, σαν επίσημα πρακτικά μίας υπαρκτής οργάνωσης.
Είναι π. χ. σαν να γράψω εγώ φανταστικά πρακτικά των Συνεδριάσεων του Υπουργικού Συμβουλίου (κι αυτό τουλάχιστον υπάρχει!). Εκεί είναι η πλαστογραφία. Και συμφωνώ με τον Σωμερίτη ότι θα έπρεπε να επισημαίνεται ότι πρόκειται για φανταστικό ντοκουμέντο. Αλλιώς ο ανύποπτος αναγνώστης πώς θα το καταλάβει;
Sat Jul 07, 07:20:00 PM

----- Ελληνικο Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι said... 
ρωτησατε ποιος τα πιστευει ολα αυτα...
σας κανει ο κομσητορας της Θεολογικης Μεταλληνος;
Γενικώς, πατέρα Μεταλληνέ, δεν σας ανησυχεί το φοβερό ποσοστό των Μεταναστών που έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα; Μιλάμε για παγκόσμιο ρεκόρ όλων των εποχών. Πώς το εξηγείτε εσείς αυτό το φαινόμενο;
Βεβαίως με ανησυχεί. Σε λίγα χρόνια θα έχουμε χάσει την ταυτότητά μας. Είναι ηλίου φαεινότερο και το λένε υψηλά ιστάμενα χείλη εκτός Εκκλησίας πως όλα αυτά είναι κατευθυνόμενα. Πιστεύω ότι υπάρχει ένα σχέδιο αλλοιώσεως της Ελλάδος.
Από ποιους φτιάχτηκε αυτό το σχέδιο, πατέρα Γεώργιε;
Αυτό δεν μπορώ να σας το πώ δημοσίως. Εσείς ξέρετε καλύτερα από εμένα…!
(από συνέντευξη στην εφημεριδα Ελεύθερος Κόσμος http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=354&Itemid=60)
Σε ο,τι αφορα τα Πρωτόκολλα απορω που καποιοι θεωρούν πως τα αποδεδειγμένα πλαστα κείμενα πρεπει να κυκλοφορυν ελευθερα. Θα ηθελαν ενα βιβλιο με το ονομα τους να κυκλοφορεί με πραγματα που δεν εγραψαν και δεν τους εκφραζουν και κυριως γινονται η αιτία να τους διωκουν;
Τελος, πριν καποια χρονια υπηρχαν βαθυστοχατσες αναλυσεις ακόμα και στην Ελευθεροτυπια για την παγκόσμια συνομωσία που εφερε στην εξουσια τον Γκορμπατσωφ για να ανατρεψει τον κομμουνισμο...
Sun Jul 08, 03:39:00 PM 

----- Bourchas said... Ο/Η Ελληνικο Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι είπε...
"Σε ο,τι αφορα τα Πρωτόκολλα απορω που καποιοι θεωρούν πως τα αποδεδειγμένα πλαστα κείμενα πρεπει να κυκλοφορυν ελευθερα. Θα ηθελαν ενα βιβλιο με το ονομα τους να κυκλοφορεί με πραγματα που δεν εγραψαν και δεν τους εκφραζουν και κυριως γινονται η αιτία να τους διωκουν;"
..................................
Μην κοπιάζετε άλλο! Είναι πασίγνωστες οι αντιφιλέλευθερες αντιλήψεις σας ως προς την ελευθερία της έκφρασης. Το θλιβερό δε στην περιπτωσή σας είναι ότι επικαλείσθε ως άλλοι ροβεσπιερίσκοι τον ορθό λόγο για την επιβολή τους.
Sun Jul 08, 07:11:00 PM 

----- Nikos Dimou said...
bourchas θα παρακαλούσα να εκφράζετε τις απόψεις σας με πιο πολιτισμένο και λιγότερο δογματικό και απόλυτο τρόπο.
Το να επικαλείστε την ελευθερία του λόγου για ένα άνώνυμο πλαστογραφημα είναι τουλάχιστον αστείο!
Sun Jul 08, 07:27:00 PM 

-----Bourchas said...
Nikos Dimou said...
bourchas θα παρακαλούσα να εκφράζετε τις απόψεις σας με πιο πολιτισμένο και λιγότερο δογματικό και απόλυτο τρόπο.
Το να επικαλείστε την ελευθερία του λόγου για ένα άνώνυμο πλαστογραφημα είναι τουλάχιστον αστείο!
......................
Πολύ σωστά λέτε ότι εκφράζω τις απόψεις μου με δογματικό και απόλυτο τρόπο. Σας επισημαίνω ωστόσο ότι αυτές οι δογματικές μου απόψεις επιτρέπουν την ανοχή και την συνύπαρξη μεταξύ των ανθρώπων και όχι τη συγκρουση.
Επειδή ακριβώς γνωρίζω και την δική σας καρατζαφέρεια αντίληψη περί πολιτισμένης πολιτικής αντιπαράθεσης, σκόπιμα χρησιμοποίησα ήπιους πολιτικούς όρους.
Σε κάθε περίπτωση με συγχωρείτε και σας αδειάζω πάραυτα τη γωνιά.Χωρίζει άβυσσος τις αντιλήψεις μας και η συνύπαρξή μας σ' αυτό το βήμα είναι αδύνατη.
Sun Jul 08, 07:57:00 PM 

------Ελληνικο Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι said...
για αντιφιλελευθερες αποψεις μας εχει κατηγορησει για το ιδιο θέμα και ο Πλέυρης
σε αλλο θεμα εχουμε παραθέσει όλες τις διεθνεις συμβάσεις που εμεις ακολουθουμε για τα θεματα ελευθεριας εκφρασης - αν αυτες ειναι αντιφιλελευθερες τοτε και εμεις το ιδιο ειμαστε
απο την αλλη οποιος/α πιστευει πως ελευθερία σημαινει ασυδοσία δεν νομιζουμε πως ειναι φιλελευθερος
κλεινοντας θα ρωτησουμε τους υποστηρικτες της ασύδοτης ελευθερίας αν με τα ιδια κριτηρια θεωρουν πως μπορουν στο ονομα της ελευεθριας της έκφρασης να βριζουν και να συκοφναντουν ελευθερα-ασυδοτα
αυτο ειναι ασχετο με τα Πρωτοκολλα που δεν ειναι απλως αντισημιτικ αλλα πλαστα - ιο υποστηρικτες τους ας μας πουν ευαθσρως αν δεν θα ειχαν προβλημα να κυκλοφορουσαν με το δικο τους ονομα στη θεση "των σοφων της σιων"
Sun Jul 08, 08:09:00 PM 

----- Nikos Dimou said...
bourchas said
γνωρίζω και την δική σας καρατζαφέρεια αντίληψη...
--------------
Έ - ότι θα διάβαζα και κάτι τέτοιο δεν το φανταζόμουν. Λέτε να με δεχθούνε στον ΛΑΟΣ;
Sun Jul 08, 08:21:00 PM 

-----Nikos Dimou said...
Yiannos said... Μα κ. Δήμου, μπορεί το βιβλίο να κυκλοφορήσει
-------------
Βεβαίως - αρκεί να γράφει στο εξώφυλλο: "μυθοπλασία", "μυθιστόρημα" κλπ. Και ο Κώδικας Ντα Βίντσι δεν υπήρξε ποτέ - αλλά δεν ενοχλεί...
Sun Jul 08, 08:22:00 PM 

-----Nikos Dimou said...
Όπως είπε και ο Π. Δημητράς υπάρχουν διεθνείς συμβάσεις που καθορίζουν τα όρια της ελευθερίας του λόγου.
Όταν ένα βιβλίο έχει προκαλέσει τον θάνατο έξη εκατομμυρίων ανθρώπων είναι περίεργο να το υπερασπιζόμαστε εν ονόματι της ελευθερίας.
Προσωπικά θα έβαζα ανάλογες προειδοποιήσεις (όπως των τσιγάρων) σε όλα τα βιβλία που έχουν αιματοκυλίσει τον κόσμο - από την Βίβλο ως το Κοράνι.
Sun Jul 08, 08:41:00 PM 

3 comments:

Maria Velliou said...

Εγώ, πάντως, κύριε Μπούρχα, παρότι μ' ενδιαφέρουν γενικώς αυτά που λέτε, ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τη θέση σας στο θέμα αυτό, στην κυκλοφορία δηλαδή του βιβίου αυτού χωρίς διευκρινήσεις για την αυθεντικότητα του.
Βέβαια, ίσως το στηρίζετε στην άποψη ότι κανένα βιβλίο δεν πρέπει να απαγορεύεται και ότι οι συγγραφείς και ο εκδοτικός οίκος φέρουν αποκλιστικά την ευθύνη για το περιεχόμενο, το δε κοινό είναι ελεύθερο να κρίνει. Αν υπάρχει όντως οργάνωση που ονομάζεται "Σοφοί της Σιών" και δεν έχει γράψει αυτό το βιβλίο, τότε ο Ν. Δήμου εχει δίκιο. Αν δεν υπάρχει τέτοια οργάνωση, τότε μάλλον το δίκιο το έχετε εσείς.
Για τον κο Δημητρά θεωρώ πως είναι αξιόλογη η δράση του, αλλά δε συμφωνώ πάντα με όλες τις θέσεις του ή με τις μεθόδους του. Αν οι μέθοδοι αυτές είναι εγκεκριμένες από το Παρατηρητήριο και στηρίζονται σε διεθνείς συμβάσεις, τότε πάλι έχετε δίκιο εσείς-και κρίμα για το Παρατηρητήριο.

Bourchas said...

Ο/Η Maria Velliou είπε...

"Βέβαια, ίσως το στηρίζετε στην άποψη ότι κανένα βιβλίο δεν πρέπει να απαγορεύεται και ότι οι συγγραφείς και ο εκδοτικός οίκος φέρουν αποκλιστικά την ευθύνη για το περιεχόμενο, το δε κοινό είναι ελεύθερο να κρίνει".
...............

Αυτή ακριβώς είναι η άποψή μου.

Bourchas said...

Να προσθέσω και κάποιες σκέψεις του Καρλ Πόππερ σχετικά με το «παράδοξο της ανοχής»:
«…Η απεριόριστη διαλλακτικότητα θα πρέπει να οδηγήσει στην εξαφάνιση της ανοχής. Αν επεκτείνουμε την απεριόριστη ανοχή ακόμα και σ’ εκείνους που είναι αδιάλλακτοι, αν δεν είμαστε προετοιμασμένοι να υπερασπιστούμε μια ανεκτική κοινωνία από την απειλή των αδιάλλακτων, τότε οι ανεκτικοί θα αφανισθούν και μαζί μ’ αυτούς η ίδια η ανοχή. Διατυπώνοντας έτσι το παράδοξο δεν υπονοώ, λόγου χάρη, ότι θα πρέπει πάντα να ασκούμε κατασταλτικό έλεγχο στη λειτουργία των αδιάλλακτων φιλοσοφιών. Ενόσω μπορούμε να τους αντιταχθούμε με λογικά επιχειρήματα και να τις κρατήσουμε σε έλεγχο με την κοινή γνώμη, η απαγόρευση της λειτουργίας τους θα ήταν πράξη μεγάλης αφροσύνης…» (βλ. «Η ανοιχτή κοινωνία και οι εχθροί της» κεφ. 7, σημ. 4).