Skip to main content

Καραμανλής: "Περισσότερη Ευρώπη"!!

Comments

Dersu said…
Δέν καταλαβαίνω τί απεικονίζεται. Τί είναι αυτό; είναι πραγματική σκηνή από τήν Αθήνα ;
Dersu said…
From the BBC Friday, 22 June 2007:

"The French President, Nicolas Sarkozy, used a late night press conference to confirm that the EU's 50 year old commitment to an "open market economy with free competition" had been dropped from the draft treaty. "

Περισσότερη τέτοια ευρώπη?
Bourchas said…
Ο/Η Dersu είπε...
Δέν καταλαβαίνω τί απεικονίζεται. Τί είναι αυτό; είναι πραγματική σκηνή από τήν Αθήνα ;
..............................
Είναι πραγματική σκηνή από την πρόσφατη σύνοδο κορυφής των 27 της Ευρωπαικής Ένωσης. Το γιατί ο Καραμανλής τρομπάρει καλύτερα από τους άλλους 26 θα το αντιληφθείς αμέσως παρακάτω (επειδή δε η ελληνική δεν είναι μητρική σου γλώσσα σου λέω ότι μεταφορικά η λέξη "τρομπάρω" σημαίνει στα ελληνικά και "μαλακίζομαι").

Ο/Η Dersu είπε...
"Περισσότερη τέτοια ευρώπη?"
......................

Δυστυχώς ΝΑΙ!!
Ο Κώστας Καραμανλής στην πρώτη του κιόλας συνέντευξη ως πρωθυπουργός στην Corriere della Sera (8-3-2004) ομολόγησε ότι θα ακολουθήσει το οικονομικό μοντέλο της «Κοινωνικής Οικονομίας της Αγοράς» τύπου Αντενάουερ.
«Il mio modello? Adenauer e l’economia di mercato sociale»
http://www.corriere.it/Primo_Piano/Esteri/2004/03_Marzo/08/karamanlis.shtml
Όπως αναφέρει το BBC Friday, 22 June 2007 http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6229300.stm
[The new text talks of a "social market economy aiming at full employment"].
Έτσι, η οικονομική οπισθοδρομικότητα και ο οικονομικός αναχρονισμός του Καραμανλή αποτελεί πλέον και διακηρυγμένη αρχή ολόκληρης της Ευρωπαικής Ένωσης!!
Dersu said…
Μετά τήν επεξήγηση σου βλέπω στήν εικόνα:

...κράτη πού υποβάλλουν τούς πολίτες τους σέ καταναγκαστική φορολογία καί μετά χρησιμοποιούν τά χρήματα τών φόρων σέ προπαγάνδα γιά νά πείσουν τούς πολίτες ότι χρειάζονται ακόμα περισσότερο κράτος (δλδ ακόμα περισσότερους φόρους)

η

«...θά σέ βάλω νά δουλέψεις γιά νά αγοράσεις τίς αλυσίδες σου...».

Popular posts from this blog

Μανιφέστο «Λιμπεραλιστικής Τάσης του DiEM25» (Ενάντια στον Νεοφασιστικό Υπαρκτό Καπιταλισμό)

1. Το μόνο «φάντασμα» που πλανιόταν και πλανιέται κάθε φορά πάνω από τις εκάστοτε κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις της ανθρωπότητας είναι το «φάντασμα» του Λιμπεραλισμού. 
Κάθε φορά δε, στο ιστορικό διάβα, ο Λιμπεραλισμός, άλλοτε εξεγερμένος κι άλλοτε αμυνόμενος, κατατρόπωνε αυτές τις κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις. Τέτοια, μάλιστα, διεφάνη η επικυριαρχία του το σύντομο χρονικό διάστημα πριν το 2008, ώστε να γίνει λόγος, ακόμα και, για το «Τέλος της Ιστορίας»!

Φευ! Επρόκειτο, απλά και μόνο, για το τέλος του διαστροφικού «υπαρκτού σοσιαλισμού». Αμέσως μετά κορυφώθηκε η πρωτοφανής ανάδυση, αφενός μεν του (επίσης) διαστροφικού «υπαρκτού καπιταλισμού», που αποκαλείται διεθνώς “crony capitalism” («παρεοκρατικός καπιταλισμός»), με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν διεθνοποιημένο χρηματοπιστωτικό παρασιτισμό, αφετέρου δε του νεοφασισμού, με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν (επίσης) διεθνοποιημένο πολιτισμικό εθνικισμό.
2. α) «Η υπέρβαση των δικαίων ορίων της ιδιοκτησίας δεν συνίσταται στο μέγεθο…

«Είναι το ευρώ ηλίθιε!»

Δικαιοσύνη και Πλάτων

«Άνευ μεν γαρ του καθόλου ουκ εστίν επιστήμην λαβείν» (Αριστοτέλης, Μεταφ. 1086 b 5)
1. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Αριστοτέλης, ένας ηθικολόγος, ένας ηθικός αναμορφωτής, ο Σωκράτης, ήταν εκείνος, που ενοχλούσε τους ανθρώπους εξαναγκάζοντάς τους, να σκεφτούν, να εξηγήσουν και να δώσουν λόγο για τις αρχές των πράξεών τους˙ συνήθιζε να τους υποβάλει ερωτήματα και οι απαντήσεις τους δεν τον ικανοποιούσαν εύκολα˙ ξεκινούσε κι ο Σωκράτης, όπως οι σοφιστές, από το υποκείμενο της γνώσης και έπειτα μόνο προχωρούσε προς το αντικείμενό της˙ το υποκείμενο ωστόσο της γνώσης συγκροτείται απ’ αυτόν και ως νους, δηλαδή όχι ως κάτι σχετικό, όχι ατομικά περιορισμένο, αλλά ως υποκείμενο που νοεί, ως λογικό υποκείμενο˙ «η γνώση προς την οποία κατευθύνεται το λογικό υποκείμενο δεν έγκειται στην αντίληψη που γεννούν οι αισθήσεις, αλλά στην έννοια, που τη γεννάει η λογική λειτουργία της συνείδησης» [1]. Ενώ, όμως, έτσι πραγματοποιήθηκε η διάκριση αισθητού και λογικού υποκειμένου, δεν πραγματοποιήθηκε και η δι…