Skip to main content

Το πανεπιστημιακό άσυλο και τα κουταβάκια των νταβαντζήδων

Κύριε Πρωθυπουργέ

Καθώς φαίνεται το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι πέντε – έξι νταβατζήδες του ελληνικού σοσιαλφιλελεύθερου παρεοκρατικού καπιταλισμού. Από ότι προκύπτει από σημερινά τηλεοπτικά δελτία των οκτώ των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών τα εξωνημένα δημοσιογραφικά κουταβάκια των εν λόγω νταβατζήδων έχουν αυτονομηθεί πλήρως και οργιάζουν κατά του θεσμού του πανεπιστημιακού ασύλου, με τους μπάτσους έξω από το Μετσόβιο να το «βομβαμβαρδίζουν» με χημικά.

Κύριε Πρωθυπουργέ

Αρκεστείτε στην σοσιαλφιλεύθερη μάσα του κομματικού μηχανισμού σας και μην παίζετε με καταξιωμένους φιλελεύθερους θεσμούς, όπως το πανεπιστημιακό άσυλο.

Comments

Μπούρχας fan said…
Μετά από συνεχή μελέτη των άρθρων σε αυτό το blog, αλλά και στα χιλιάδες άλλα blog ποι αρθρογραφεί ο κ. Μπούρχας, αποφασίζω να δημιούργήσω επίσημο fun club προς τιμή του κ. Μπούρχα, με την ονομασία "Μπούρχας fan".
Οι ιδρυτικές αρχές αυτού του club είναι οι εξής:
1. Φανατικά υπέρ κάθε είδους κατάληψης δημόσιου αλλά και ιδιωτιού κτιρίου.
2. Φανατικοί υποστηρικτές της κ.Θάτσερ, παρόλο που ήταν υπέρ της ιδιωτικής παιδείας, την οποία οι καταληψίες θεωρούν καταστροφή.
3. Ορκισμένοι αντίπαλοι του "σοσιαλιστή" Μπλερ παρόλο που ακολουθεί την ίδια ακριβώς πολιτική με κ. Θάτσερ.
4. Υπέρ του πολέμου στο Ιράκ, παρόλο που βασικός πρωτεργάτης του πολέμου ήταν ο κ. Μπλερ.
Όποια άτομα θελήσουν να συμμετέχουν μπορούν να επικοιμωνήσουν.
Bourchas said…
Άνθρωπέ μου
Όπως λέει και η Ayn Rand, «δεν πιστεύω ότι ένας άνθρωπος μπορεί να πληγώσει έναν άλλο – με οποιονδήποτε σημαντικό τρόπο. Ούτε να τον πληγώσει ούτε να τον βοηθήσει».
Μολονότι παρερμηνεύεις κατάφωρα τις θέσεις μου, αναγνωρίζω σε σένα και σε οποιονδήποτε άλλον το δικαίωμα σε ότι αφορά το πρόσωπό μου, να εκφράζεται όπως θέλει χωρίς κανένα φόβο σε σχέση με την δημόσια εκφορά του λόγου μου.
Πιστεύω στην απόλυτη ελευθερία του λόγου.
Πάντως, χαρά στο κουράγιο σου!!

Popular posts from this blog

Μανιφέστο «Λιμπεραλιστικής Τάσης του DiEM25» (Ενάντια στον Νεοφασιστικό Υπαρκτό Καπιταλισμό)

1. Το μόνο «φάντασμα» που πλανιόταν και πλανιέται κάθε φορά πάνω από τις εκάστοτε κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις της ανθρωπότητας είναι το «φάντασμα» του Λιμπεραλισμού. 
Κάθε φορά δε, στο ιστορικό διάβα, ο Λιμπεραλισμός, άλλοτε εξεγερμένος κι άλλοτε αμυνόμενος, κατατρόπωνε αυτές τις κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις. Τέτοια, μάλιστα, διεφάνη η επικυριαρχία του το σύντομο χρονικό διάστημα πριν το 2008, ώστε να γίνει λόγος, ακόμα και, για το «Τέλος της Ιστορίας»!

Φευ! Επρόκειτο, απλά και μόνο, για το τέλος του διαστροφικού «υπαρκτού σοσιαλισμού». Αμέσως μετά κορυφώθηκε η πρωτοφανής ανάδυση, αφενός μεν του (επίσης) διαστροφικού «υπαρκτού καπιταλισμού», που αποκαλείται διεθνώς “crony capitalism” («παρεοκρατικός καπιταλισμός»), με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν διεθνοποιημένο χρηματοπιστωτικό παρασιτισμό, αφετέρου δε του νεοφασισμού, με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν (επίσης) διεθνοποιημένο πολιτισμικό εθνικισμό.
2. α) «Η υπέρβαση των δικαίων ορίων της ιδιοκτησίας δεν συνίσταται στο μέγεθο…

«Είναι το ευρώ ηλίθιε!»

Δικαιοσύνη και Πλάτων

«Άνευ μεν γαρ του καθόλου ουκ εστίν επιστήμην λαβείν» (Αριστοτέλης, Μεταφ. 1086 b 5)
1. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Αριστοτέλης, ένας ηθικολόγος, ένας ηθικός αναμορφωτής, ο Σωκράτης, ήταν εκείνος, που ενοχλούσε τους ανθρώπους εξαναγκάζοντάς τους, να σκεφτούν, να εξηγήσουν και να δώσουν λόγο για τις αρχές των πράξεών τους˙ συνήθιζε να τους υποβάλει ερωτήματα και οι απαντήσεις τους δεν τον ικανοποιούσαν εύκολα˙ ξεκινούσε κι ο Σωκράτης, όπως οι σοφιστές, από το υποκείμενο της γνώσης και έπειτα μόνο προχωρούσε προς το αντικείμενό της˙ το υποκείμενο ωστόσο της γνώσης συγκροτείται απ’ αυτόν και ως νους, δηλαδή όχι ως κάτι σχετικό, όχι ατομικά περιορισμένο, αλλά ως υποκείμενο που νοεί, ως λογικό υποκείμενο˙ «η γνώση προς την οποία κατευθύνεται το λογικό υποκείμενο δεν έγκειται στην αντίληψη που γεννούν οι αισθήσεις, αλλά στην έννοια, που τη γεννάει η λογική λειτουργία της συνείδησης» [1]. Ενώ, όμως, έτσι πραγματοποιήθηκε η διάκριση αισθητού και λογικού υποκειμένου, δεν πραγματοποιήθηκε και η δι…