Skip to main content

Δαιμονοποιούν και διαβάλουν την ελευθερία

«O νόμος πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε κομμάτι της ελληνικής επικράτειας», αναφωνεί σε άρθρο του στην Καθημερινή ο δημοσιογράφος της Π. Μανδραβέλης.
Πολύ σωστά!
Δεν μπορεί ο ανάδελφος ελληνοχριστιανικός παρεοκρατικός καπιταλισμός να μην ελέγχει απόλυτα και τον πανεπιστημιακό χώρο. Πρέπει οι νόμοι του για την ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της έκφρασης, του εμπορίου κλπ να εφαρμόζονται παντού και οι παραβάτες να διώκονται αυτεπαγγέλτως, εδώ και τώρα!
Το μητσοτακέικο, το παπανδρέικο, το καραμανλέικο και τα κουταβάκια τους πρέπει να ελέγχουν τα πάντα.
Αφού μέσω του συστήματος προσοδοθηρίας δεν μπορούν να δελεάσουν εύκολα εικοσάχρονους, θα τους διαβάλουν και θα τους στείλουν το χωροφύλακα και τον εισαγγελέα.
Ο εχθρός του ελληνικού λαού δεν είναι αυτοί και το σύστημά τους, αλλά οι ….πανεπιστημιακές φθορές! Αυτοί είναι μεγάλοι μεταρρυθμιστές, που θα φτιάξουν πανεπιστήμια χωρίς φθορές!
Ούτε ένας από τα κουβαταβάκια αυτονών μέσα στο πανεπιστήμιο δεν κατήγγειλε οτιδήποτε υπέστη ή οποιαδήποτε φθορά υπέπεσε στην αντίληψή του στον εισαγγελέα από οποιοδήποτε αλητήριο, ώστε να υποστεί τις προβλεπόμενες ποινικές κυρώσεις.
Απλά και μόνο ξέρουν να δαιμονοποιούν και να διαβάλουν την ελευθερία!

Comments

Popular posts from this blog

Μανιφέστο «Λιμπεραλιστικής Τάσης του DiEM25» (Ενάντια στον Νεοφασιστικό Υπαρκτό Καπιταλισμό)

1. Το μόνο «φάντασμα» που πλανιόταν και πλανιέται κάθε φορά πάνω από τις εκάστοτε κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις της ανθρωπότητας είναι το «φάντασμα» του Λιμπεραλισμού. 
Κάθε φορά δε, στο ιστορικό διάβα, ο Λιμπεραλισμός, άλλοτε εξεγερμένος κι άλλοτε αμυνόμενος, κατατρόπωνε αυτές τις κατεστημένες αναχρονιστικές δυνάμεις. Τέτοια, μάλιστα, διεφάνη η επικυριαρχία του το σύντομο χρονικό διάστημα πριν το 2008, ώστε να γίνει λόγος, ακόμα και, για το «Τέλος της Ιστορίας»!

Φευ! Επρόκειτο, απλά και μόνο, για το τέλος του διαστροφικού «υπαρκτού σοσιαλισμού». Αμέσως μετά κορυφώθηκε η πρωτοφανής ανάδυση, αφενός μεν του (επίσης) διαστροφικού «υπαρκτού καπιταλισμού», που αποκαλείται διεθνώς “crony capitalism” («παρεοκρατικός καπιταλισμός»), με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν διεθνοποιημένο χρηματοπιστωτικό παρασιτισμό, αφετέρου δε του νεοφασισμού, με δεσπόζουσα έκφανσή του έναν (επίσης) διεθνοποιημένο πολιτισμικό εθνικισμό.
2. α) «Η υπέρβαση των δικαίων ορίων της ιδιοκτησίας δεν συνίσταται στο μέγεθο…

«Είναι το ευρώ ηλίθιε!»

Δικαιοσύνη και Πλάτων

«Άνευ μεν γαρ του καθόλου ουκ εστίν επιστήμην λαβείν» (Αριστοτέλης, Μεταφ. 1086 b 5)
1. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Αριστοτέλης, ένας ηθικολόγος, ένας ηθικός αναμορφωτής, ο Σωκράτης, ήταν εκείνος, που ενοχλούσε τους ανθρώπους εξαναγκάζοντάς τους, να σκεφτούν, να εξηγήσουν και να δώσουν λόγο για τις αρχές των πράξεών τους˙ συνήθιζε να τους υποβάλει ερωτήματα και οι απαντήσεις τους δεν τον ικανοποιούσαν εύκολα˙ ξεκινούσε κι ο Σωκράτης, όπως οι σοφιστές, από το υποκείμενο της γνώσης και έπειτα μόνο προχωρούσε προς το αντικείμενό της˙ το υποκείμενο ωστόσο της γνώσης συγκροτείται απ’ αυτόν και ως νους, δηλαδή όχι ως κάτι σχετικό, όχι ατομικά περιορισμένο, αλλά ως υποκείμενο που νοεί, ως λογικό υποκείμενο˙ «η γνώση προς την οποία κατευθύνεται το λογικό υποκείμενο δεν έγκειται στην αντίληψη που γεννούν οι αισθήσεις, αλλά στην έννοια, που τη γεννάει η λογική λειτουργία της συνείδησης» [1]. Ενώ, όμως, έτσι πραγματοποιήθηκε η διάκριση αισθητού και λογικού υποκειμένου, δεν πραγματοποιήθηκε και η δι…